Vem kommer att kompisrösta i morgon?

Jaa det är ju alltid på tapeten i ESC.. men ska sanningen fram så tycker jag att de nordiska ländernas bidrag är bland de bästa..
så  jaaa jag skulle också kompisrösta.. om jag röstade vill säga..
Att de baltiska staterna röstar på varann och att hela det forna jugoslaviska blocket håller ihop är väl inte så konstigt.. de har trots allt en liknande kultur/miljö..
Vi i norden håller också ofta ihop och kompisröstar.. men det ses inte som konstigt..och när det bara var jurygrupper som rösta så var det ofta norden eller britterna fick 12 poängen från Sverige..
Men i dagens läge när folket får rösta så blir det lite mer blandat  i röstningen men det är ju för att Sverige är mångkulturellt..
Sluta klaga på grannlandsröstningen!


Heja Norge, Finland, Island, Danmark och Sverige!

Kommentarer

Vad tycker du:


Namn eller signatur:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: ( så jag hittar dig..för att svara)


Vad har du att säga:


Trackback
RSS 2.0