Juryhjälp eller svenska folkets röst?

Jag vet inte vad vi ska kalla helgens schlagerfestivals insats.. jag tycker att Charlotte gjorde bra ifrån sig.. kanske inte så mycket show som vissa andra länder men det hade ju inte Norge heller, för dem gick det bra ändå.


Förutom nordens bidrag så höll jag på Kroatien, Turkiet och Rumänien.. o Greklands bidrag var helt ok..
Rysslands bidrag var lik en annan låt men vet inte vilken.. rätt trist låt..

Nästa år tycker jag vi låter svenska folket rösta...helt utan juryn hjälp.. (tydligen hade CP inte gått vidare från semin utan jury...precis som i svenska uttagningen)

så får vi väl se om det går bättre då..

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tyckte faktiskt absolut inte CP borde ha gått vidare till final alls. Det var inte allt nån bra låt.



Jo alltså det var resultatet från frisören i torsdags. Jag vart verkligen inte ALLS nöjd. Gick tillbaka i fredags och fixade till det. Nu ser det visserligen okej ut, alla säger att det är snyggt, men ändå så är det inte det jag ville ha. Så jag är fortfarande inte nöjd men det är i alla fall okej. Men nu är det mest en annan grej som är problemet, alltså det e därför jag itne svarat tidigare, har inte bloggat på hela helgen, mått kasst och så var det mkt att göra i med festen och så. men nu e jag tillbaka. inte så muntert, men ändå haha. Kram på dej!

2008-05-26 @ 09:55:00
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Svar: hehe ja vissa dagar är det jätte mys med magen, och vissa känner jag mig bara som en liten tjockis :) haha.. går upp och ner.. ^^, underbarast är och känna bebissparkarna.. den sparkar jätte mycket nu :)

Åhh tack för tipset, skall genast gå in och kolla.. så himla svårt med namn verkligen, är väldigt kräsen av mig också och måste ju passa med våra efternamn :)

2008-05-26 @ 13:10:35
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: jayne

Hej

Tack för titten i min blogg..visst är det kul att blogga runt..

Ja min detox vecka... Nutrilett...smothies, nutrilettbars,riskakor, grönsaker, frukt och många promenader och så träning om jag hinenr med det denna vecka. Numera finns dte ju färdigblandade nutrilett, kostar lite mer men det finns lite roligare smaker... hittade smothies igår...med jordgubb och tranbär... och mango apelsin(?)... Än så länge har det gått bra.. men kvällarna brukar vara värst. Tur man inte ska vara hemma så mycket denna vecka.



Melodifestivalen...ja.... du..håller med dig!!

2008-05-26 @ 13:25:36
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det har du faktiskt rätt i...Då kommer man bort från alla måsten på ett helt annat sätt.



Den är faktiskt köpt på H&M. Visst är den läcker? :) I adore it! Kärlek vid första ögonkastet på ett ungefär ;)

2008-05-26 @ 13:26:13
URL: http://raspberrie.se
Postat av: jayne

Hej

Ja..kanske är det snabba kalorier i riskakor... men jag får ju inte i mig så många och stressar en del denna vecka..så dte är nog bara bra för mig.

Jag hålelr mig till Nutrilett...trivs bra med deras produkter..finns en hel del att välja på... tror alla kan vara minst lika bra. Har gått bra dessa två dagar..men som sagt har inte haft tid att tänka på annat...så...

Kram

2008-05-27 @ 21:41:49
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj.. Nej jag brukar alltid bli nöjd hos henne.. Så jag såg verkligen fram emot det där. Men icke den här gången... =(

Haha, ja, seriöst - Kebabpizza hade lätt kommit längre, till och med den. HAHA!

Jo, festen vart ju faktiskt bra ändå, trist bara att man hade andra tråkigheter i bakhuvudet hela tiden liksom. Men jo, du har ju helt rätt. Men mot min brorsa e hon helt annorlunda. Jaja... Vad ska man göra. Precis som du säger - välja om man vill umgås med henne eller inte. Och det vill jag inte. Frågan e bara hur jag ska bära mig åt. :S

Kram!

2008-05-28 @ 08:28:23
URL: http://visby1986.blogg.se/

Vad tycker du:


Namn eller signatur:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: ( så jag hittar dig..för att svara)


Vad har du att säga:


Trackback
RSS 2.0